مرورگر شما Internet Explorer ورژن 8 و یا پایین تر می باشد که نمی توانید به طور مطلوب سایت را مشاهده نمایید. جهت مشاهده مطلوب سایت، میتوانید از لینک های زیر، مرورگر Internet Explore ورژن 10 و یا مرورگر های دیگر را دانلود نمایید.


Internet Explorer v.10

Mozilla Firefox v.26

Google Chrome v.7

Opera v.14

Safari v.10
اگر وقت کافی یا اینترنت مناسب برای دریافت و نصب مرورگر ندارید، می توایند بر روی فریم کروم کلیک نمایید. سپس مراحل زیر را طی نمایید.

تذکرهایی برای بعد از رسیدن به مقصد

-    همیشه سعی کنید در روشنایی روز به شهری که نمی‌شناسید برسید؛ چون پیدا کردن مسیرها در شب سخت‌تر می‌شود ونمی‌توانید خوب خیابان‌ها را ببینید؛ از طرفی شب‌ها بیشتر فروشگاه‌ها تعطیل هستند و اگر چیزی بخواهید، تهیه کردنش سخت است یا حتی تاکسی هم شاید نتوانید به راحتی پیدا کنید.

-    از سوار شدن بر ماشین‌های شخصی که آرم Taxi بر روی آنها درج نشده، خودداری کنید و سعی کنید حتماً سوار تاکسی‌های مخصوص فرودگاه شوید؛ شاید هزینه‌‌شان بیشتر باشد ولی مطمئن باشید به امنیت و خراب‌نکردن سفرتان می‌ارزد.

-    سعی کنید شماره و یا کد تاکسی را همان موقع که سوار می‌شوید در جایی یادداشت کنید یا در حافظه‌ی موبایل‌تان ذخیره کنید؛

-    یک نقشه از شهر تهیه کنید؛ نقشه‌های گوناگونی در فرودگاه یا بخش اطلاعات هتل می‌توانید بگیرید.

-    اگر اطلاعی از وضعیت ترافیک و رفت و آمد در شهر ندارید، سعی کنید جایی هتل بگیرید که بیشتر از همه سر و کار دارید.

-    یک نکته‌ی مهم برای هر مسافر خارجی این است که به فرهنگ و قوانین کشوری که در آن مهمان شده، احترام بگذارد. به ملیت و شخصیت‌هایی که برای مردم آن سرزمین مهم هستند، توهین نکند و با افراد بومی درگیر نشود.

-    مواظب وسایل شخصی‌تان باشید؛ برای پول و مدارک‌شخصی از کیف‌های کوچکی استفاده کنید که مطمئن باشید آن‌ها را جا نمی‌گذارید یا امکان ربودنش نیست.

-    هنوز از راه نرسیده، یک تور خارج شهر را برای تفریح انتخاب نکنید؛ بهتر است حداقل یک روز توی خود شهر باشید، با خیابان‌های اطراف محل اقامت‌تان آشنا شوید، مردم بومی را ببینید و بعد برای خارج از شهر برنامه بریزید.

-    این درست است که یکی از لذت‌های سفر، آشناشدن با غذاها و خوراکی‌های جدید است، ولی گاهی غذای رسمی یک کشور ممکن است خیلی متفاوت با ذائقه‌ی شما باشد و خوردنش حال‌تان را بد کند. اگر مطمئن باشید چه مواد یا ادویه‌های خاصی در غذاهای محلی وجود دارد، شاید بهتر بتوانید تصمیم بگیرید. برای این‌که مطمئن شوید غذای رستورانی حلال است، معمولاً باید روی تابلوی آن نوشته شده باشد و یا داخل منو کنار اسم غذا مشخص کنند که کدام یکی غذای حلال است. اگر نه، می‌توانید سوال کنید.

-    شاید توی تعطیلات هستید و قرار شده ذهن‌تان را راحت بگذارید ولی دلیل نمی‌شود بهداشت را رعایت نکنید؛ دور و برتان بگردید و جای سطل آشغال را پیدا کنید، چند قدم راه رفتن مشکلی ایجاد نمی‌کند؛

-    در هر رستورانی غذا نخورید؛ حداقل از ظاهر مرتب و تمیز رستوران می‌توانید بفهمید که داخل آشپزخانه‌اش چه خبر است. سعی کنید جایی که بومی‌های بیشتری می‌روند غذا بخورید.

-    به مقدار زیاد آب بنوشید؛ حواستان باشد شیرهای آب داخل پارک‌ها معمولاً آب مناسب آشامیدن نیست. کاری نکنید که با بیماری و پشیمانی به خانه برگردید.

-    قبل از این‌که خیلی خرید کنید، در مورد مقدار بار مجازی که می‌توانید با خودتان خارج کنید و همین‌طور هزینه‌ی هر کیلو اضافه بار، اطلاعاتی داشته باشید؛

-    همه‌ی پول‌هایتان را تمام نکنید و با جیب خالی به فرودگاه بیایید. همیشه یک مقداری برای هزینه‌های احتمالی مثل اضافه‌بار و امثال این‌ها نگه دارید.


اشتراک در شبکه های اجتماعی
صرافی
عضویت در خبرنامه
برو به بالا