مرورگر شما Internet Explorer ورژن 8 و یا پایین تر می باشد که نمی توانید به طور مطلوب سایت را مشاهده نمایید. جهت مشاهده مطلوب سایت، میتوانید از لینک های زیر، مرورگر Internet Explore ورژن 10 و یا مرورگر های دیگر را دانلود نمایید.


Internet Explorer v.10

Mozilla Firefox v.26

Google Chrome v.7

Opera v.14

Safari v.10
اگر وقت کافی یا اینترنت مناسب برای دریافت و نصب مرورگر ندارید، می توایند بر روی فریم کروم کلیک نمایید. سپس مراحل زیر را طی نمایید.

ضرورت گرفتن هتل

در یک کلام خیر! یکی از رایج‌ترین انواع اقامت در سفرها و خصوصا سفرهای طولانی یا دسته‌جمعی، اقامت در ویلا، آپارتمان، یا هتل-آپارتمان است. در این محل‌ها معمولاً امکانات پخت و پز و لباسشویی و ... دیده شده و می‌تواند در مقرون به صرفه کردن هزینه‌ی کلی سفرتان کمک شایانی نماید.

  نمونه‌ی چنین محل‌اقامت‌هایی را در ارمنستان، کوش آداسی و ... می‌توان به وفور یافت. هزینه‌ی یک ویلا یا آپارتمان خوب در ارمنستان معمولاً کمتر از ٥٠ هزار تومان برای هر شب است. با کمی تحقیق و وسواس می‌توانید جایی را رزرو کنید که کاملاً تمیز و مرتب و منظم باشد و از اقامت در آن جا واقعاً لذت ببرید.

شاید برای اجاره‌ی ویلا و آپارتمان، انتخاب اینترنتی هنوز کمی مشکل باشد، اما هتل-آپارتمان‌ها خیلی سریع خود را جا انداخته‌اند. در همین زورق-دات-کام در هنگام جست و جوی هتل‌ها می‌توانید آنها را ببینید و اگر مایلید انتخاب کنید. تعداد زیادی از آن‌ها مدت هاست که میهمان می‌پذیرند و بیا و برویی دارند. با کلی نظر مثبت که توانسته‌اند تا کنون روی TripAdvisor برای خودشان جمع کنند.

این هتل-آپارتمان‌ها همان طور ک از اسمشان پیداست معمولن مثل همین خانه‌های آپارتمانی خودمان، منتها در متراژ کوچک‌تر هستند و قیمت اقامت در آن‌ها حدود 30-40 درصد، و گاهی حتی بیش از این، ارزان‌تر از اقامت در هتل برایتان تمام می‌شود. برخی از آن‌ها سرویس‌هایی مشابه آن‌چه هتل‌ها ارائه می‌دهند هم دارند؛ مثل سرویس صبحانه.


اشتراک در شبکه های اجتماعی
صرافی
عضویت در خبرنامه
برو به بالا